Cum cumpăr ?

CUM SE COMANDĂ UN PRODUS ONLINE?

Pentru a putea comanda un produs trebuie să aveți un cont valid, să fiți înregistrat AICI în magazinul online www.shop.agrosel.ro

În momentul în care ați găsit produsul dorit apăsați pe iconul "coș" din dreapta sus a ecranului. Imediat produsul este adăugat în coș și veți fi direcționat automat în pagina coșului de cumpărături. Aici puteți vizualiza produsele selectate, puteți să actualizați cantitatea sau să renunțați la unul sau mai multe produse selectate.

Renunțarea la un produs se poate face schimbând cantitatea introdusă inițial la "0".

Dacă doriți să adăugați și alte produse, atunci (după redirecționarea către coșul de cumpărături) reveniți la categoria dorită și selectați produsul/ele. Toate adăugările se vor memora, iar pentru revenire la coșul de cumpărături (sau pentru finalizarea procesului de cumpărare) trebuie să apăsați pe coșul de cumpărături din dreapta sus a paginii Home.

MODALITĂȚI DE LIVRARE:

Agrosel S.R.L. livrează produsele comandate pe întreg teritoriul României cu ajutorul firmelor de curierat.

Produsele comandate se livrează în maxim 4 zile lucrătoare.

MODALITĂȚI DE PLATĂ:

1. NUMERAR: Plata cu numerar se face ramburs, în lei.

2. VIRAMENT BANCAR (Ordin de plată): pentru clienții care au încheiat un contract de colaborare cu SC AGROSEL SRL.

3. CARD DEBIT/CREDIT: Magazinul online shop.agrosel.ro folosește pentru tranzacțiile online serviciile Raiffeisen Bank/Plationline.ro. Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro). Plata se bazează pe un sistem securizat de procesare a tranzacțiilor online care oferă confidențialitate, siguranță și simplitate în achiziția produselor și serviciilor prin Internet. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul băncii, magazinul nostru nu solicită și nu stochează nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră. Important de știut! - Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision!"

POLITICA DE RETUR:

Conform art. 9, alin. (2), lit. b din Ordonanța de Urgență 34/2014, clientul are dreptul să notifice compania că renunță la cumpărarea produsului, fără alte penalități, în termen de 14 zile de la intrarea în posesia fizică a produselor. Singurul cost care poate cădea în sarcina cumpărătorului este cel legat de returnarea produselor.

Produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate și să aibă și documentele însoțitoare (factura și documentul de conformitate al mărfii).

Banii se vor returna prin transfer bancar sau prin curier în termen de 14 de zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a cumpărătorului. Suma returnabilă este cea plătită de Client la comandarea produselor, minus taxa de curier (dacă este cazul).

Coletele returnate către SC AGROSEL SRL vor fi verificate, iar în cazul în care apar deteriorări ale ambalajelor sau se constată lipsa documentelor de însoțire a mărfii (factura și document de calitate), acestea vor fi returnate către cumpărător.

În cazul Clienților care refuză ridicarea coletelor, fără un motiv întemeiat, societatea AGROSEL S.R.L. suportând astfel cheltuielile de transport și retur, își va rezerva dreptul ca, la următoarea comandă a Clientului respectiv, să îi emită o factură proformă corespunzătoare comenzii înregistrate, pe care acesta o va achita în avans, ulterior urmând să îi fie expediată comanda.